Musika benetazko hizkuntza unibertsala da; soinua eta erritmoa konbinatzen dituena.


 PARISTIK NATORREN



Haur Hezkuntza eta 1. mailako umeek    
Paristik natorren kanta, 
benetazko musika tresnak erabiliz, 
prestatzen ari dira.







Paristik natorren
Artista bat naiz ni.
Paristik natorren
Artista bat naiz ni
Ondo jotzen dut!
Baita guk ere!
Danborra nik jotzen dut!
Pron, pron, pron,
Paristik natorren...
Biolina nik jotzen dut!
Tiriri, tiriri,...
Pron, pron, pron,
Paristik natorren...
Turuta nik jotzen dut!
Tururu, tururu,...
Tiriri, tiriri,...
Pron, pron, pron,
Paristik natorren...
Txindata nik jotzen dut!
Txindata, txindata,...
Tururu, tururu,...
Tiriri, tiriri,...
Pron, pron, pron, Paristik natorren...
Tronboia nik jotzen dut!
Pra, pra, pra,...
Txindata, txindata,...
Tururu, tururu,...
Tiriri, tiriri,...
Pron, pron, pron,


No comments:

Post a Comment

Followers